Telefono numeris:

El. paštas:

Darbo laikas:

I-V – ne sezono metu iki 2025-03- 31 nedirbame
VI-VII – nedirbame

Įmonės rekvizitai:

UAB “ALDEMA & KO”
ĮMONĖS KODAS: 300567701
PVM MOKĖTOJO KODAS: LT100002614214
ADRESAS: UKMERGĖS 315A-4, LT-06306 VILNIUS
BANKAS: UAB ”Paysera LT”
BANKO KODAS: 35000
SĄS.NR.: LT73 3500 0100 0891 5929
PAPILDOMA INFORMACIJA

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Kaip galima su Jumis pasikonsultuoti?

Jeigu turite klausimų dėl įsigytų prekių, jų tinkamo naudojimo, priežiūros, o galbūt pastebėjote esamus defektus, tuomet galite su mumis pasikonsultuoti. Tai padaryti kviečiame Jums patogiu būdu – ne tik telefonu ar el. paštu, bet ir atvykstant į mūsų fizinę parduotuvę Vilniuje adresu Ukmergės g. 315A.

Mūsų konsultantai suteiks Jums visą reikiamą pagalbą bei duos naudingų patarimų sėkmingam paspirtukų naudojimo ar kitais klausimais.

Kaip galiu sekti savo užsakymo statusą?

Kai Jūsų užsakymas bus suformuotas, į savo el. pašto dėžutę gausite laišką, kuriame bus parašytas siuntos sekimo numeris. Pagal jį galėsite matyti prekių buvimo vietą.

Ar Jūsų serviso ir parduotuvės darbo laikas yra toks pats?

Taip, tiek mūsų aptarnavimo serviso, tiek pačios parduotuvės darbo laikas yra toks pats: nuo 9 iki 17 valandos (nuo pirmadienio iki penktadienio).

Jeigu tam tikros prekės nėra sandėlyje, ar galima ją rezervuoti, kuomet atsiras?

Jeigu matote, kad Jūsų mėgstamos prekės šiuo metu neturime sandėlyje, galite susisiekti su mumis nurodytais kontaktais ir pateikti produkto rezervaciją. Kuomet ją gausime, iškart su Jumis susisieksime.

Ar taikote nuolaidas?

Siekdami gerinti kuo geresnes sąlygas savo klientams, taikome įvairias nuolaidas – sekite naujienas mūsų internetiniame puslapyje bei socialiniuose tinkluose ir sužinokite daugiau.

INFORMACIJA APIE MUS

TURITE KLAUSIMŲ? SUSISIEKITE SU MUMIS.