Grąžinimas

Kokybiškų prekių grąžinimas 

Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties per 14 dienų. Ši teisė netaikoma  sutartims, nurodytoms CK 6.22810 str. 2 d. (prekės, kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas; specialiai vartotojui pagamintos prekės ir kt.).

Pinigų grąžinimo terminas yra 14 kalendorinių dienų, šis terminas  skaičiuojamas nuo pardavėjo patvirtinimo apie prekės defektus arba nuo tos dienos, kai Pirkėjas pranešė, kad atsisako sutarties ir grąžina prekes pardavėjui.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje.
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjui nusipirkus;
  • Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
  • Prekę grąžinimui galite siųsti ir per kurjerį. Tokiu atveju būtina nurodyti adresą: Ukmergės g. 315A-4; Vilnius LT-06306.
  • Prekės transportavimo išlaidas, grąžinant prekę pardavėjui, apmoka Pirkėjas.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko prekių grąžinimo sąlygų.

Praėjus daugiau kaip 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos, prekių grąžinimui taikomos Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso normos.

Jeigu gavote nekokybišką ar kelionės metu pažeistą prekę, kreipkitės į ”VAROME.LT” komandą ir mes padėsime surasti Jums tinkamiausią sprendimą.

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p.tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt. Taip pat Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.